Winter


Dziś mam dla Was takie klimatyczne zdjęcia nad którymi dosyć długo pracowałam. Uwielbiam takie surowe, zimne klimaty,ale samej pogody absolutnie nie. Czekam już tylko kiedy pojawi się słoneczko i będę mogła zrzucić ciepłe kurtki. Wspominałam już niejednokrotnie, że jestem ogromnym zmarzluchem i każdą temperaturę poniżej zera przeżywam jak podróż na Syberię. Zdjęcia na zewnątrz były dla mnie nie lada wyzwaniem. Sweter z domieszką wełny udało mi się wypatrzeć w Zarze zarówno jak i sukienkę/kombinezon w kratę i czapkę. Nie da się ukryć,że jest to jedna z moich ulubionych sieciówek,a może nawet i jedyny sklep na liście, który odwiedzam będąc w galerii. Buty zamówiłam na Answear,a ich marka to Tommy Hilfiger. W tym miesiącu zostałam również ambasadorką marki Tezenis i to właśnie od nich pochodzą te śliczne rajstopy z kolekcji fashion. Warto też nadmienić,że jedną z ambasadorek ich marki jest Rita Ora. Co sądzicie o takim zestawieniu? Mimo tego,że zestawiłam ze sobą kratę i grochy to uważam, że całość świetnie ze sobą współgra! 





Shoes - Tommy Hilfiger (ANSWEAR) / Tights - Tezenis 
Sweater, cap, dress - Zara

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Co raz ładniejsze fotki robisz, ale to Ci już pisałam. Te jednak przebijają wszystkie! zarówno pomysł, stylizacja, kolory - wszystko mi sie podoba. Idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ale zdjęcia! Cudownie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne klimatyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Bardzo podoba mi się klimat zdjęć :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, ładnie ci w tych kozakach. Ogólnie ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaka przepiękna sesja, mega zdjęcia i ślicznie wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna stylizacja, a klimat zdjęć świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta krata i grochy dają fajny efekt, mi się bardzo podoba ta stylizacja :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Bardzo klimatyczne.
    Podoba mi się Twój kolor włosów.

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość odważnie- krata plus grochy ale efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, zimowa stylizacja! Wyglądasz pięknie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweter, szkoda, że tak daleko mam najbliższą Zarę (100km) :/
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomite zdjęcia i pięknie wyglądasz w tej stylizacji zimowej ;) Śliczny sweter będę musiała poszukać w sklepie takie sweterka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń